Lifestyle

Obiceiuri alimentare care îngrașă

diete

Cu toate ne dorim să arătăm bine și dacă se poate cât mai aproape de idealul feminin 90/60/90, problema e că odată ce am acumulat câteva ( 5-10-20  de Kilograme, uneori și mai mult) intrăm într-un cerc vicios, în care dorința continuă de a arăta mai bine, te face să-ți pierzi din respectul de sine, de a alerga după tot felul de diete miraculoase, care mai mult te epuizează moral și fizic și care dacă te fac să slăbești o fac doar momentan, kilogramele revenind odată cu terminarea dietei.

Dacă te recunoști în această situație, și dacă te visezi la formele pe care le aveai odată, ar fi momentul să fi sinceră cu tine, să-ți acorzi timpul necesar să privești la viața ta și să vezi ce anume s-a schimbat, am îmbătrânit, sau am născut (numai dacă nu ai născut într-o perioadă mai mică de un an), nu se vor aduce ca scuze, pentru că nu au de-a face cu faptul că ai acumulat kilograme în plus (în sarcină se pun kilograme, dar acestea ar trebui să dispară în cel mult un an dacă regimul alimentar revine la parametrii de dinainte de naștere).

Însă următoarele obiceiuri ți-ar putea părea cunoscute:

1. Te ascunzi după tot felul de scuze „Cred că stresul e de vină”, stresul te poate îmbolnăvii dar nu te poate îngrășa dacă nu mănânci, dacă din cauza stresului ai tot timpul ceva în gură atunci ceea ce bagi în gură te îngrașă și nu stresul.

2.Nu mănânci pâine, dar kilogramele nu vor să plece. Dacă te abții de la pâine pentru că crezi că te îngrașă, abține-te și de la covrigi, biscuiți, prăjituri, cozonaci, plăcinte, cafea îndulcită cu zahăr, ori cu alți îndulcitori,sucuri, cereale procesate cu zahăr. Pâinea este cea mai puțin calorică dintre ele, dacă vei mânca 3 felii pe zi și vei renunța la celelalte sigur o să slăbești.

3.Nu mănânci mult, dar mănânci tot timpul. Între mese trebuie să dai timp stomacului să proceseze hrana, mâncând tot timpul dai peste cap programul organismului care nu mai poate gestiona aportul alimentar cum trebui.

4.Nu mănânci aproape deloc fructe sau legume crude. Fă-ți obicei de a mânca cel puțin 2 fructe pe zi, acestea îți vor curăța organismul și vor fluidiza procesele digestive.

5.Nu mănânci dimineața dar mănânci după ora șase. Dimineața corpul folosește energia rezultată din arderile caloriilor în timpul activitățiilor zilnice, ceea ce mănânci seara oricât ar fi de puțin se pune aproape în întregime sub formă de depozite de grăsime.

 

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cele mai citite

To Top